zoofirma.ru

Студенти

 

ТЕМАТИКА ДИПЛОМНИХ РОБІТ

ОКР «СПЕЦІАЛІСТ» та ОР «МАГІСТР» на 2015-2016 н.р.

    Фітнес та рекреація ОКР «спеціаліст» денної форми навчання

  • Динаміка фізичного стану чоловіків різного віку під впливом засобів атлетичної гімнастики.
  • Формування в учнів культури здоров’я у процесі вивчення предмету «Основи здоров’я».
  • Ефективність застосування рекреаційних програм фізичного виховання для дітей молодшого шкільного віку.
  • Методика відбору, орієнтації та підготовки школярів 10-12 років у види спорту швидкісно-силового спрямування.
  • Дослідження впливу рекреаційного туризму на підвищення показників функціонального стану підлітків.
  • Фітнес та рекреація ОР «магістр» денної форми навчання

  • Моніторинг функціонального стану організму студентів під час занять фітнесом.
  • Формування швидкісних та силових якостей футболістів на етапі спортивного удосконалення.
  • Обґрунтування методики застосування вправ з пілатесу на заняттях з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи у ВНЗ.
  • Організація самостійної роботи з основ здоров’я учнів початкової школи.
  • Фізична реабілітація ОР «магістр» денної форми навчання

  • Використання адаптивної фізичної культури у фізичній реабілітації дітей з обмеженою руховою активністю.
  • Особливості проведення фізичної реабілітації дошкільнят з особливими потребами.
  • Методика функціональної діагностики та оптимізації відновлювальних процесів організму студентів, які займаються силовими видами спорту.
  • Використання засобів фізичної реабілітації для корекції порушень постави у дітей середнього шкільного віку.
  • Використання медико-біологічних засобів відновлення в процесі реабілітації спортсменів.
  • Вплив нетрадиційних засобів фізичної реабілітації на стан здоров’я школярів з потребами опорно-рухового апарату.
  • Фітнес та рекреація ОР «магістр» заочної форми навчання

  • Психологічні засоби відновлення організації працездатності спортсменів боксерів (на прикладі збірної команди Чернівецької області).
  • Здоров’язберігаючий компонент у змісті і структурі підручників з «Основ здоров’я» для початкової школи.
  • Особливості розвитку оздоровчо-рекреаційних зон в Карпатському регіоні.
  • Вплив рекреаційно-оздоровчих занять силової спрямованості на фізичний стан чоловіків 18-35 років.
  • Ефективність оздоровчих тренувань з фітболом жінок першого періоду зрілого віку.
  • Взаємодія сім’ї та дитячого навчального закладу з формування здорового способу життя дошкільників.
  • Фізичне виховання ОР «магістр» денної форми навчання

  • Психологічні особливості особистості школярів у навчальній діяльності на уроках фізичної культури.
  • Особливості показників сили нервової системи у студентів-спортсменів в умовах спортивних змагань і здачі перевідних іспитів.
  • Особливості методики підготовки пауерліфтерів високого рівня майстерності до змагальної діяльності.
  • Розвиток спритності учнів середньої школи засобами волейболу.
  • Інноваційні види спорту в системі фізичного виховання студентів.
  • Вплив рівня фізичної підготовленості на ефективність змагальної діяльності гандболістів.
  • Визначення рівня фізичної підготовленості легкоатлетів-стаєрів на основі педагогічних тестів.
  • Особливості забезпечення і проведення спортивних змагань на високому організаційному рівні.
  • Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів фізичної культури.
  • Фізичне виховання ОР «магістр» заочної форми навчання

  • Педагогічні умови формування рекреаційно-оздоровчих знань та вмінь у підлітків у дитячих оздоровчих таборах.
  • Удосконалення рухових навичок дітей шостого року життя в процесі інтегрованих фізкультурних занять на відкритому повітрі.
  • Реалізація олімпійської освіти у дитячих дошкільних навчальних закладах.
  • Особливості методики тренувань спортсменів-початківців з бодібілдингу.
  • Оцінка фізичної працездатності юнаків та дівчат 17-18 років.
  • Особливості циклічності багаторічної підготовки спортсменів з панкратіону.
  • Використання індивідуальних оздоровчо-тренувальних програм для студентів вищих навчальних закладів.
  • Оцінка фізичного розвитку юнаків та дівчат 17-18 років.
  • Розвиток фізичних якостей школярів 6-7 класів засобами футболу.
  • Визначення фізичного стану молодих школярів та диференційований підхід до процесу їх фізичного виховання.
  • Розвиток професійних якостей тренерів з пауерліфтингу.
  • Особливості методики розвитку сили у студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості.
  • Розвиток швидкісно-силових якостей юних дзюдоїстів засобами рухливих ігор.
  • Використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання учнів молодших класів.
  • Фізичне виховання ОКР «спеціаліст» денної форми навчання

  • Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури.
  • Використання силових навантажень на етапі базової підготовки у панкратіоні.
  • Виховання морально-вольових якостей учнів середніх класів в процесі фізичного виховання.
  • Розвиток спеціальної витривалості спортсменів-орієнтувальників 14-15 років.
  • Особливості психологічної підготовки пауерліфтерів (КМС, МС) на змагальному етапі тренувань.
  • Формування мотивації студентів ПТНЗ до занять фізичними вправами.
  • Психологічні особливості діяльності тренерів з єдиноборств.
  • Використання психологічного супроводу та інноваційних засобів у навчально-тренувальному процесі з панкратіону.
  • Розвиток стрибучості у баскетболістів 17-23 рр.
  • Інноваційні засоби на уроках фізичної культури.
  • Використання олімпійських освітніх програм у навчально-виховному процесі сучасної школи.
  • Взаємозв’язок мотиваційної та емоційно-вольової сфери висококваліфікованих спортсменів з панкратіону.
  • Формування системи організації фізичного виховання учнів молодших класів з метою профілактики і відновлення постави.
  • Нові технології на уроці фізичної культури.
  • Розвиток спритності у дітей старшого дошкільного віку в процесі ігор-естафет.
  • Педагогічний контроль за показниками фізичної та технічної підготовленості гандболістів ДЮСШ.